måndag 15 september 2014

Biografi om Emma Igelsrtöm

All IN när livet är allt eller inget Emma Igelström biografi som jag vill gärna att läsa i första hand. Jag tycker det ska bli jätteintressant för att hon har kämpat hård i sitt liv. Hon har olika svårt sjukdom och mycket psykiskt problem i sex år. Men hon klarar sig att nå ett mål till simning. Jag vet det kan vara olika känslor  båda sorgen och hemsk, gripande. Tillslutet kan det vara roligt och skratta när hon hade vigt sitt liv åt simningen. Min förväntning för bokens innehåll. Jag vet inte om hennes bakgrund är därför jag vill läsa om Emmas liv. Jag tycker om Emma när jag har läst baksidestexten. Hon hade ge tips till andra hur hennes liv har varit för att andra ska bestämma sig, hur man kan, leva det liv som du vill.

Jag är Zlatan biografi vill jag också gärna att läsa. Det kan vara roligt innehåll. Men jag vet om honom ganska mycket redan. Jag ser på tv om honom mycket och sports tidningen på Aftonbladet nästa varje dag. Han är världs stjärna så nästan alla känner honom. Jag väljer den här biografin i andra hand istället. Jag tycker om Zlatan för att han är stark person och självständig. Han går i sin egen väg och vågar att säga ifrån när han tycker inte om det. Då vet jag redan hur han är. Det blir inte spännande för mig att läsa. Jag tittar inte så mycket på fotboll. Jag tittar bara på fotboll EM eller VM lite gran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar