torsdag 2 oktober 2014

Olika åsikter.

Lyckligt och föräldraskapet.

Jag har åsikten att alla människor vill vara lyckliga. Det beror på hur man kan acceptera den eller har svårt att acceptera den. Emma var bäst på simning båda VM och EM. Det tog lång tid för henne att acceptera vad andra tyckte om henne. Hon tyckte att hon skulle vara bäst för allt. Tillsluten kunde hon acceptera den. Hon kände sig lycklig även hon har gjorde fel saker för att hon kunde förlåta sig själv och acceptera andra sina tänka. Hon var nöjd som hon hade istället för att hon ska tänka att ska har mer saker som hon har inte. Jag tycker att man är lycklig utan saker. Jag är lycklig fast jag mår bra och nöjd som jag har det tryckfrihet.

Jag har åsikten att Föräldraskap ingen kan var bäst. Alla kan lära sig när barnen kommer för att alla barn har olika identitet. Emma hon har svårt att acceptera sig själv som sin mamma roll. Hon var ung och har inte förberedd att ta hand om bäbisen. Det var inget fel tänka tycker jag för att hon inte levde som andra tonåringar. Hon bord har mer erfarenheter och har bra relationen innan skaffat barnet.

Det var jättetrevlig som har diskuterat tillsammans. Alla har olika åsikter och vi har delat vad vi tyckte att människor har tänka olika.



1 kommentar: